Allt möjligt

Hej!
Just nu sitter jag på rummet, är ledig några timmar nu mitt på dagen,
vågar inte riktigt gå ut är massa hantverkare här som skulle fixa lite grejer.
Så håller mig på rummet för att inte vara ivägen ;)
 
Tänkte jag skulle skriva lite sånt jag inte hunnit med innan, t.ex. sängarna på hotell, så här såg de ut.. 
King size sängen, två stycken sådanan, och den tredje personen fick sova i denna skönhet..
Lite skillnad ;) 
 
Lite random fakta här i från :p
 
Sen måste jag bara visa presenterna jag fick när familjen kom och hämtade mig.
Trodde en sönder stressad mamma skulle komma och hämta mig, men det var nästan hela familjen som kom, och de hade med säg detta :)
Jätte gulligt!!
 
Snart är det "back to work" som gäller !
Hade det bra :) 


Kommentarer
Den absolut bästa kossan!!

Vilken söt och snäll familj du har kommit till :D

Svar: Ja än är de jätte bra :D
Livet i New Jersey

2012-12-06 @ 09:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0