Ingen julkänsla

Nu är vardagen här och inte så mycket spännande har hänt...
Bakade för första gången idag, och 90 % av famijen gillade det, så då är jag nöjd!!
Blev lite krångligare med fahrenheigt grader på ugnen och celcius på receptet, men med lite räknande så blev det bra :)
Var också glad att förra au pairen hade varit på IKEA och köpt vanliga dl mått.
 
Idag var min counsler här och vi hade vårat 2 veckors möte, hon verkar trevlig och ska på frukost till henne imorgon med de andra au pairerna :)
Vi ska ha en julklappslek, och jag har köpt en as cool, rosa Hello Kitty väckaklocka, och ja, den är på skämt xD
 
Kan inte tro att det är julafton om mindre än en vecka, har ingen julkänsla överhuvudtaget.
Konstigt när det är så julpyntat ute!!


Kommentarer
CT-Linnea

haha bakning är alltid ett experiment här, olika mått, andra bakpulver osv, Fahrenheit ;)

Svar: Ja det märkte jag :p
Livet i New Jersey

2012-12-19 @ 20:22:46
URL: http://livethoslinnea.blogg.se
Morran

Har man känslan och vågar så brukar det fixa sig, åh det har du!
Det blir en jul du aldrig kommer glömma vare sig jul känslan kommer eller inte. Kram

Svar: Tackar, nej denna julen kommer jag nog inte glömma på ett tag.Kram <3
Livet i New Jersey

2012-12-19 @ 22:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0