Julgrans shopping!!

Hejsan hopsan :)
Dessa dagar har varit intensiva, i fredags fick jag åka med och se mig omkring i Fanwood.
(hittar fortfarande inte, allt ser likadant ut :/)
Sen på kvällen var jag och tittade när en av sönerna spelade sin första basket match, faktiskt väldigt kul!
 
Igår gjorde vi lite småsaker och jag träffade lite släktingar osv.
 
Idag började vi dagen med basket, det var en turnering som på gick hela helgen, och sonen som spelar, hans lag gick till final.
Så vi åkte för och se den, de förlorade men spelade bra!
Kommer nog bli mer basket detta året. 
Sen när vi kom hem, väntade vi på resten av familjen som var iväg på annat, jag var så trött efter matchen, (även om det inte var jag som spelade) 
Så jag gick o la mig, och råkade somna typ 2 timmar, jag är för tillfället ganska förskyld, så extra sömn var nog välbehövligt..
I alla fall när de andra kom hem så åkte vi iväg för och äta, och det var så gott att äta något annat än snabbmat, 
 
Sen var det dax för den årliga julgrans köpet, lite tidigt tyckte jag, men de brukar köpa den vid denna tiden. 
Så här såg det ut, för mig som aldrig köpten en julgran innan, tyckte det var väldigt spännande att gå runt där.   vi valde tillsist ut en, och sen bar vi hem den, 
Så nu står det en nästan färdig pyntad gran i tv rummet, min syssla imorgon ska bli att pynta färdigt den med barnen:)
När klockan var nio samlades alla över 10 framför tv för att se "walking dead" har inte sett den serien innan, men tänkte jag skulle vara lite social och sitta med och se, och en av sönerna blev förvånad att jag inte blev så rädd..
Fick frågan om vi hade denna i Sverige och om jag hade sett den, TRE gånger, sista gången skrattade alla åt den som frågade ;)
 


Kommentarer
Elin

Hoppas allt är bra med dig, väldigt tidigt med julgransköp kan man ju tycka. Vad kul att du har kommit till familjen :D

Svar: Ja det är bara bra :)Ja det var tidigt, !!
Livet i New Jersey

2012-12-03 @ 22:19:43
Morran

Vilka julgranar!!!
Kanske ska satsa på en plantering av den sorten, då går det förstås åt massa frystejp, eller vad tror Du?
Pynta på och mys. Kram

Svar: Ja de var jätte fina :)Kanske skulle vara något, men skulle bli många tejp rullar ;)
Ska jag göra !
Kram
Livet i New Jersey

2012-12-04 @ 11:17:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0