Julklapps handling!!

Idag har varit en mycket rolig dag :D
Träffade för första gången de andra au pairerna i mitt område, vi var på frukost hos våran counsler!!
De var trevliga och det visade sig att en bodde några hus ifrån mig, så henne ska jag träffa imorgon eller på fredag.
Det var också en som hämtade hennes barn på samma skola som mig, så nu har jag någon att snacka med medan man väntar på barnen :)
Efter att jag träffat dem så åkte jag till lite affärer och köpte saker jag saknat och lite julklappar, idag kände jag för första gången att jag på riktigt hade frihet.
Jag kunde ta bilen vart jag ville, och jag kunde gå runt nästan hur länge som helst.
Grym  känsla!!
Det enda som fattas nu är lite kompisar, sen har jag känslan av att detta kommer bli ett GRYMT år !! :)
 
Här är lite av de sakerna jag köpte..


Kommentarer
PP!

Det var kul att du fick kontakt med andra au pairer.Var du ledig hela dagen ?

Svar: Ja det var roligt :)jag är ledig mellan 8.45-14.30, varje dag, men vissa dagar fylls med tvätt, disk o städ!
Livet i New Jersey

2012-12-20 @ 13:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0