Jullov

I vanliga fall brukar julloven vara underbara och alldeles för korta.
Men detta jullovet får gärna gå fort, för det händer ingenting.
Barnen sköter sig själva, men jag måste ändå vara hemma och hålla  lite koll.
Så i två dagar har jag mest suttit på mitt rum & läst eller suttit med datorn.
Men imorgon ska vi nog åka och göra något roligt, ska bli kul att komma utanför huset och hitta på något :)
Sen kommer helgen och då får vi se vad som händer !!
 
Vi fick lite snö på julafton, och den har kommit och gått lite , men för tillfället har regnet vunnit och det allmänt lite tråkigt väder...
 


Kommentarer
svealinnea

Konstigt nog så håller jag med dig :) haha detta jullov kmr bli lite längre än vad de brukar vara! men då får vi njuta längre helt enkelt

Svar: Väldigt konstigt ;)Ja vi kommer få njuta några dagar till!!
Livet i New Jersey

2012-12-28 @ 00:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0