New York city

Igår jobbade jag som vanligt,och efter vi hade ätit sushi, så bestämde sig min värdpappa för att vi skulle åka in till New York, och kolla på the christmas tree vid rockefeller center.
Så efter vi hade hämtat alla på sina skolor, så åkte vi in till New York.
Det var coolt, när vi kommer i bilen vid time square så kommer låttexten, " I have the time of my life", väldigt passande tycker jag ;)
 
Vi strossade mest runt omkring Rockafeller Center, time square och Brodway, väldigt mysigt!!


Kommentarer
NY-Linnea

den där coola guldiga saken har jag aldrig sett... o du i mon blir det namnbyte på mig, jag är så taggad!!!!!!!!

Svar: Konstigt, då får du åka o se den, för den var fin ;)JA, spännande :D
Livet i New Jersey

2012-12-14 @ 05:08:16
Morran

Ser lite annorlunda ut, om jag jämför när jag tittar ut genom fönstret!!!!
Passa på och njut. Saknar dig. KRAM

Svar: Det kan jag tänka mig !!Ska jag göra, saknar dig med <3
Kram
Livet i New Jersey

2012-12-15 @ 12:44:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0