promenad

Hej!
Så här ser våran fina gran ut, snart färdig pyntad ;)
 
Idag vågade jag mig ut på en liten promenad runt kvateret, alla gator ser likadana ut, så var rädd att jag inte skulle hitta hem. 
Som många vet så hittar jag inte så bra i ett samhälle/stad, men det gick bra :)
Det kryllar av ekorrar här, såg mer ekorrar än fåglar på min promenad, men de är så söta!!
De två sista bilderna är bilder på vad Sandy ställde till det, stormen var rätt svår här och huset på bilden var helt nytt!
Det ligger uppsågade träd och rotvältor lite överallt.
 
Nu ska jag ut och köra bilen för andra gången, känns som man är ute ochövningskör igen :p
 


Kommentarer
NY-Linnea

vi har inga såna coola lövhögar :(
o Sandra det är en turistvarning att fota ekorrar ;-)

Svar: Vi har sånna överallt, jobbiga när man kör bil.Ja jag vet, men ville visa alla hur söta de är ;)
Tog fotot i smyg :p
Livet i New Jersey

2012-12-04 @ 20:40:52
Lise-Lott

Hallojsan!!!
Gött att se att du har kommit fram och att allt verkar vara som det ska, dvs toppen. Fin gran, trevlig familj och goa ekorrar.... Kan man begära mer=).. Tänker på dig och tycker det är urcoolt att du tog chansen å åkte. Kommer följa dig på denna bloggen och se så att du sköter dig i storstan=).. Många å låååånga kramar din galna moster med monster...

Svar: Hej!!Ja det är bara bra!
Tack, ja än kan jag inte ta mig till någon storstad ;) Hittar inte till stationen eller köra bilen själv :p
Men snart så :)
Många kramar till alla er <3
Livet i New Jersey

2012-12-05 @ 19:42:58
Camilla

Hej Gumman!
Trevligt att du skaffat en blogg så att man kan följa dig och se vad du har för dig. Härligt att det var en bra familj och att de kan pynta det ser jag. De där ekorrarna kommer jag ihåg. Grå och närgågna. Härligt att allt gått bra och att du trivs. Det där med att hitta kommer du in i och att köra är superduper nervöst i början, men det är precis som att cykla :) Alla är barn i början. Förstår att du vill åka in till Manhattan igen. Det är riktigt fräckt. Ha det nu så gott och sköt om dig!! Tänker på dig! Många och lååååånga kramar från oss med <3

Svar: Ja den är jätte bra, aa de är grå, men faktiskt inte så närgångna :pJa det kommer nog gå bra :) Ja det var riktigt coolt!!
Tack det samma, Massa kramar <3
Livet i New Jersey

2012-12-05 @ 23:37:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0