Blöt promenad

Efter jobbet idag tog jag mig ut på en promenad i regnet. 
Även om det regnade, va det ganska varmt o behagligt :)
Skönt att röra på sig och rensa tankarna, 1,5 timme senare, va  jag VÄLDIGT blöt :p
 
Men en sak som störde mig under promenaden, va när jag skulle gå över ett övergångsställe, stod o väntade för som vanligt stannade ju inte bilarna. Då kommer det en polisbil o tänkte, äntligen han kommer stanna för mig, men nej det gjorde han inte..
Blev så arg på honom, inte ens en polis stannar för någon som väntar på att få gå över, vem stannar då liksom ?!?!?
 
Men men, nu har jag precis kollat färdigt på Allsång på skansen, så mysigt o svenskt :) 
Perfekt avslutning på en torsdagkväll !!


Kommentarer
Morran

Fel på internet hemma.
Tur att jag har dator på jobbet!!!
Bra att du har ditt sunda förnuft kvar.
Kramar

Svar: åå, vad tråkigt att det inte funkar..
Det är tur det ;)
Kramar
Livet i New Jersey

2013-08-05 @ 17:24:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0