Dax att komma tillbaka o blogga ;)

En vecka sedan jag sist skrev, kanske dax att berätta vad som hänt :p 
Lollo o Elin va ju på besök, vilket va sååååå kul (även om vi saknade våran Nea) 
Jag jobbade de första dagarna, så då hängde vi runt här, va vid poolen med dem och lekte med barnen. 
I torsdags kväll åkte vi o klippte oss, eller jag o Lollo gjorde. Så nu är det kortare igen :p 
I fredags bjöd min värdmamma oss o värddottern på manikyr och pedikyr :D 
Så skönt, välbehövligt och skojigt :) (dit ska jag dra med dig Nea när du kommer.. )
 
I lördags va det storshopping som gällde, råkade spendera mer pengar än jag tänkt.. 
Men men, får man inte besök så ofta får man passa på, blev ett par nya converse, byxor, lite småsaker. Sen handlade jag/vi för första gången på Victoria's Secret :p 
Sen kommer det lite bilder från hur det ser ut här :) 
Mer bilder kommer när Elin har kommit hem o jag kan få hennes bilder :) 
I går åkte vi till South Carolina, ca 20 min. bort, vi åkte till en park ( som vi behövde betalade 2 dollar var för att komma in) men den va fin, lite blött för det har regnat en del. Men åkte mest dit så de kunde säga att de varit i sc :p
Efter det åkte vi till Charlotte, när vi kom dit va det några vägar som va avstängda, tänkte att det va byggarbete. Men när vi kom närmre såg vi att vi hade fel. 
Det va pride veckan i Charlotte, o va värsta stora paraden. Vilket vi inte hade en aning om, men det va kul att se ! vi åt lunch där och sen körde vi hemåt. 
Har inga bilder från denna dagen, för min kamera dog..
Så får vänta på Elin xD
 
På kvällen gjorde vi något väldigt läskigt, beställde nämligen en ipad till mig :o
Datorn jag lånat från pappa är inte den bästa och kommer inte ha något när jag kommer hem. Så har köpt mig en ipad :) sååå spännande !! 
 
Idag började skolan för barnen, så klockan stod på 5.50, gäsp..
Men barnen ska ta skolbuss till skolan (yes) så behöver bara gör frukost, lunch och följa den minsta till bussen. Så mycket smidigare än innan :) 


Kommentarer
Lise-Lott

Förstår att ni haft det härligt. Alltid gott å få umgås med vänner. Shoppa är ju inte heller fel. Tycker jag du gjorde rätt i. En IPad är ju kanon. Tror säkert du blir nöjd. Sååå enkla å sååå nice. Ser ju ganska trevligt ut där du bor nu. Härligt å slippa skjutsa på ungarna varje dag. Mer tid över att blogga då.. Ha ha!! Själv är jag sliten. De första veckorna tbx på jobbet var tuffa.. Men känns gott å vara tbx igen. Lowe tycker det är konstigt att Dan är hemma hela tiden. Men tror Quila är mammigare trots allt.. ;). Nu ska jag dova lite.. Kram å må väl..

Svar: Båda delar är för skoj !!Det är riktigt fint här, ja :p
Ja hörde av mamma att du jobbat mycket !! Hoppas det går bra, Massa kramar från värmen !
Livet i New Jersey

2013-08-28 @ 00:16:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0