En dag med en massa bad

Idag va det jobb som gällde, städa, diska, tvätt o lagade mat innan jag tog tre av barnen till poolen.
Klockan va då närmare 2 tiden när vi kom dit o solen sken o lite över 25 grader :)
Hoppade i o badade med lillkillen, som inte hade några kompisar att bada med, o då måste jag alltid leka med honom. Oftas kul, vilket det även va idag med, men fick en paus i lekandet, när han gick o spelade baseboll med några kompisar. 
 
Jag kunde då bara halvsova i solen o ta det lugngt, men sen va det bara ner i poolen igen..
3 timmar senare åkte vi hem, trötta o hungriga !
Lagade mat o åt innan jag hämtade Santi o två andra au pairer, vi åkte sen vidare o åt frozen yoghurt, mums ;)
 
Nu sitter jag på mitt rum o precis kollat färdigt på veckans teen wolf avsnitt, såååå bra !!
Så var  tvungen att logga in här o skriva av mig, för annars hade jag inte kunna sova, utan bara ha massa tankar om avsnittet i huvudet.. 
 
Men nu när jag har skrivit av mig lite o efter all simning idag, kommer jag nog sova gott :)
God natt, eller god morgon, beroende på när ni läser :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0