Fredag igen !

Ja då va ännu en fredag här, ikväll ska jag iväg på en konsert med en tysk au pair, ska bli skojigt att träffa lite andra au pairer ! 
För helgen har jag inga planer, har ju inga kompisar än o hittar inget, haha.
Så ska väl hänga med min värdfamilj, ta bilen någonstans och kanske gå till poolen :) 
Får se vad jag hittar på !
 
Igår träffade jag min counsler för första gången, hon va en trevlig dam från Rumäninen, hade en speciell dialekt. Så lite svårt att förstå ibland..
Men hon var trevlig, har inte jobbat här så länge, hade inte så koll på läget. Men men hennes hjälp ska jag väl inte behöva så mycket ;) 
 
Trevlig helg !!
Härborta kör vi på långhelg, är nämlig röddag på måndag,
Labor Day som ingen verkar fira. Men det blir en ledigdag. så får se vad vi hittar på !


Kommentarer
Svealinnea

Sandra det är en bra sak att det är fredag igen, vi ÄLSKAR FREDAGAR :D eller jag gör de iaf ;)tur att du har din snälla hf att hänga med.

Svar: Ja fredagar e nice :)
Livet i New Jersey

2013-08-30 @ 20:53:11
Morran

Ser ut att vara ett mysigt område ni kommit till. Hoppas konserten var bra och att den tyska tjejen och du kan fortsätta umgås.
Ha det gott.
Nu hoppas jag det går fort till jul....
Kramar

Svar: Ja det är fint !!Hon var mycket trevlig :)
Det kommer gå fort...

Puss o kram
Livet i New Jersey

2013-08-31 @ 15:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0