Helg Helg strålande helg

Fredag, veckan har gått fort o nu är ännu en fredag här !
Idag har min värdfamilj börjat ta tillbaka en massa saker, så de packar om o att flyttgubbarna kan packa ner det igen.
Så för mig har det varit en lugn dag, kan inte göra så mycket för känner mig mest ivägen o fortfarande tråkigt väder ute !
Ikväll står restaurangbesök o bowling, med ett par andra au pairer på schemat :)
 
Imorgon blir det in till New York igen, souvenir shopping och Central park en sista gång.
Ska även passa på att träffa Nea en sista gång innen flytten ! 
 
Detta skrev jag igår, men som vanligt hann jag inte lägga upp det. Blev lite stressigt precis innan jag slutade.
Men det löste sig o jag kom iväg, vi åt på en mysig diner o spelade minigolf inomhus, då bowlingen va för full.
 
Idag va jag inne i NY en sista gång o på kvällen åkte vi till cheescake factory och sen vidare till en utsiktsplats, så man se UNDERBARA NY :D 
Sååååå fint, satt där i mer än en timme o tittade, pratade o åt cheescake :p
En helt perfekt lördag !! 
Bilder o mer info kommer imorgon, då klockan är ganska mycket nu ;) 


Kommentarer
Morran

Låter som en underbar avslutning på sista gången i NY för denna gången. Staden finns kvar även om det kan dröja flera år till nästa gång...du besöker den för att turista.
Kram och Lycka Till med packningen.

Svar: Ja den va mycket bra!! O ja den kommer finnas kvar :p
Kramar
Livet i New Jersey

2013-08-12 @ 18:15:19
Svealinnea

Kul att du också fattar hur bra NY är ;) för visst är de crazy att vi inte kmr fara dit på så länge.. Ang packningen, så till att du alltid vet var adaptern plus laddaren finns. Sånt hjälper dig att vara över ytan :)

Svar: Ja NY är sjukt nice ! Adapter o laddare är nerpackat :)
Livet i New Jersey

2013-08-12 @ 18:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0