packat

I fredags packade jag ner en massa saker i resväskan, så det blir lättare när vi ska flytta.
Bara 9 dagar kvar :) 
Problemet va ju bara att jag packade ner saker som jag inte använder så mycket, typ vinterkläder, lite skor o andra prylar. Men resväskan är ju mer än halvfull, o då e typ inga kläder nerpackade :o
Kommer verkligen behöva två resväskor när jag åker hem :p
 
Idag har det varit tråkigt väder o barnen klarat sig själva, så har kollat på  Historieätarna, som går på ettan.   Ett mycket underhållande o bra program faktiskt !!
Många goa skratt när de bara ska äta mat från t.ex. 1600, el 1800-talet ;)
 
Idag har vi förhoppningsvis städat huset för sista gången, ska ha besiktning av huset :)
Yey, snart färdiga !! Måste snart lämna huset, o då blir det en diner med värdfamiljen, kanske lite biljard med dem o sen bio med några kompiar :) 
 
En bild från min promenad, där denna jättefjäril flög förbi !! 


Kommentarer
Svealinnea

Bara 9 dagar!!! Typ ingenting, så coolt! Haha o vill du ha mer prylar har jag två överfyllda kassar från min första utrensning. Eller kanske en plattång?

Svar: Jag vet, nu börjar kaoset på riktigt igen..En plattång skulle ju inte sitta fel, men inget annat :p
Livet i New Jersey

2013-08-07 @ 23:36:42
Morran

Lunch och en härlig stund att gå in och läsa om din dag.
Jag uppskattar det sååå mycket.
Om du har för mycket kläder och saker kan du väl be att få skicka med Nea lite hem...aj då var det fullt där med!!!
Förstår att nedräkningar tickar på och förstår att det är med blandade känslor du lämnar det nu invanda livet och kastas in i ett "nytt äventyr".
Var rädd om dig. många kramar

Svar: Vad kul att jag kan lysa upp din dag lite :)
Haha, ja det skulle ju varit nått !!
Tack det samma, puss o kram
Livet i New Jersey

2013-08-08 @ 12:22:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0