Torsdagstråk o flyget hem

Idag har det varit grått o regnigt, o jag känner mig ganska grå o tråkig också.
Ingen riktig ork o energi, lagat lunch, eller ja att värma en pizza är ju inte så jobbigt..
Barnen har spelat hela dagen eller hjälp min värdpappa att bära lådor. 
Jag har suttit på mitt rum med datorn o kollat tv serier, att man kan få betalt för sånt ;)
 
Gjorde lite nytta när jag skickade in mina flygpapper, men en orsak till att jag känner mig nere o ledsen, är för att de inte har några flyg hem innan jul. Vill verkligen se Kalifornien innan jag åker hem, men det finns inte så många reser att välja på. Så fick välja mellan att se Kalifornien eller fira jul hemma... valde resan..
Så kommer flyga hem den 27 december o missa ännu en jul i Sverige... 
Ett svårt beslut, men hoppas San Francisco, Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon är värt det !


Kommentarer
Morran

Just i år tror jag julen i Sverige firas 28/12...och då kommer den att firas STORT i en viss del av Huskvarna.
Tråkigt men vi får vänta och längta några dagar till. Du får se Kalifornien i julskrud - det blir en het jul.
Förstår ditt val och tycker du väljer helt rätt.
Kram från en som längtar till jul.

Svar: Låter som en bra idé !! Ja det kommer inte bli en vit jul...
Längtar oxå !! Massa kramar <3
Livet i New Jersey

2013-08-09 @ 07:40:29
Morran

Men jag njuter av dagen och nuet, även om jag längtar till jul. Puss

2013-08-09 @ 12:08:30
Lise-Lott

Klart du valde resan;). Gjorde helt rätt i. Du ska ju fira alla andra jular med familjen.. Så passa på. Mamma mfl blir nog glada hur å när ni än får fira jul tillsammans... Visst blir det tomt att fira ännu en julafton/ dag utan dig. Men res, njut, upplev och passa på. Vi firar jul när du kommer hem istället. Jag förstår att mamma din längtar till jul... Det gör jag med;). Kram å god jul!! Ha ha!!

2013-08-10 @ 09:22:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0