Försenat flyg, yeay !!

 
 
Sitter på LAX och väntar på mitt flyg, men pga. Snö i Texas är det försenat minst en timme! 
Hoppas bara vi kommer iväg snart... 
Men annars har jag haft några toppen dagar i LA, regnade igår, men idag hade vi perfekt vinter väder, sol o 16 grader :) 
Kändes så konstigt att säga hejdå till alla igår o idag, vi kom varandra så nära när man umgås 24/7 i 8 dagar, men det va verkligen toppen. Kan inte lägga in mina bilder än, men här får ni lite bilder som de andra tog :) 
Nu taggar vi om till Texas och New Orlenas :D 
bara vi väl kommer iväg, det är visst inte bara snön som krånglar... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0