Livets bästa vecka :)

Ett litet inlägg om vad som händer härborta, har inte haft så mycket internet och när vi väl har det, har jag inte haft tid att skriva ;) 
Men nu är vi i Grand canyon och det är sjukt kallt, jag som bara packade med min skinnjacka...
Men så fint det är!!!
Så vad har jag då gjort sen sist?!? Väldigt mycket ;)
San Fransisco va väldigt fint, hade ju inte så lång tid där, men såg det mest kända :)
yosemite park, en väldigt fint national park som vi vandrade i, även då ganska kallt, så i början va det mössa o vantar som gällde. Men desto brantare det blev, desto mer kläder åkte av :p
Men det va riktigt fint, men stora träd, berg och lite vattenfall :)
Sen va det LAS Vegas, yeah !!! Sååååå sjukt coolt.
Limo party första kvällen, vilket va jätteskoj, jar ju aldrig varit i en limo innan. Dagen efter åkte jag o 5 andra och hoppade fallskärm över öknen och Las Vegas, det läskigaste och roligaste jag någonsin gjort, det va helt sjukt xD
Idag har vi spenderat hela dagen i bilen, men kom fram hit lagom till solnedgången.
Imorgon är det upp vid 6 igen, för att se soluppgången. Sov får vi göra i något annat liv xD
 


Kommentarer
Svealinnea

åhhh underbart :D :D :D :D kan du inte posta mer på instagram? :)

Svar: Ska försöka posta mer där!
Livet i New Jersey

2013-12-05 @ 20:34:35
Morran

Läser och tänker ...vilka upplevelser. Härligt!
Jag är glad att du hoppade, men gladast över att det gick bra.
Hoppas inte att du försov dig utan att du hann men soluppgången, som är så mäktig.
Vad det gäller limo så är det fler som aldrig varit i en!!!
Ha så kul och var rädd om dig.
Kram

Svar: Haha, ja det va tur det gick bra :p Jag försov mig inte :)
Pussåkram
Livet i New Jersey

2013-12-06 @ 09:22:39
Camill

Åh, så underbart det låter. Åh, fallskärm är så underbart!! Kul att du vågade och att det gick bra. Limo - värsta kändisen nu eller??? :) Ha det så underbart och njut nu! Hoppas ni hinner kolla in Santa Monica och Promenadgatan där. Det är så fint och mysigt där eller iallafall var det det 1996 :) Puss & Kram. PS. Har en liten här som senast igår pratade om Sassa :) DS

Svar: Haha, man måste ju passa på ;) Vi spenderade nästan hela dagen i santa Monica idag, o det va riktigt fint :D
Åååå, vad gulligt, vi syns snart, puss o kram :)
Livet i New Jersey

2013-12-06 @ 21:12:17
"sommargästen" Helena

Vilken belevad kvinna du blivit! Vilka upplevelser du fått vara med om! Eller fått!!!! Det måste ju också än mer vara din egen företagsamhet.
Alltid lika spännande att gå in på din blogg och läsa.
Är det bara jag som inte vet vad Limoparty är för nåt??
Live the Life you love, and love the Life you live!
Nu snöar det för fullt här i Ljungsbro.

Svar: Tackar!! Haha, det var ett party i en limo, så vi åkte runt i en limo i LAS Vegas :)
Det stämmer, vad mysigt !
Livet i New Jersey

2013-12-08 @ 12:00:53
Elin

Vad härligt det låter! Du har fått se så mycket, hoppas att det har varit urkul :D

Svar: Det har varit bättre än bäst :p
Livet i New Jersey

2013-12-08 @ 13:42:03
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0