Bank o bom..

Idag  har jag försökt hålla mig utanför huset så mycket som möjligt, för vi har hantverkare här som fixar ett av badrummen, så det var ett väldigt bankande!
Några gånger trodde jag de skulle åka igenom golvet..
Så idag har jag varit på lång promenad och lunchat med au parien från New Zeeland :)
 
Våran torktumlare gick sönder förra veckan, så idag fick vi också hem den nya, så har massa tvätt nu!!
Men eftersom de bygger och håller på kan jag inte göra tvätten idag heller :o 
Men håller tummarna att jag kan göra den imorgon, annars kommer jag snart drunkna i smutstvätt ...


Kommentarer
PP!

Bygger amerikanarna om badrum på en dag ? Det klarar dom inte av här .

Svar: Nejdå, men de har varit ganska snabba än! Men runt 1-2 veckor tror jag :p
Livet i New Jersey

2013-02-26 @ 13:55:52
Stina

Haha. vad rädd jag blev när jag läste rubriken :p Trodde först att du gjort nåt riktigt knasigt och hamnat bakom bommar (fängelse). hahaha. Inte för att jag tror att du skulle göra något så knasigt :P

Svar: Haha, nej inte än :p Nej det får vi hoppas !
Livet i New Jersey

2013-02-27 @ 23:36:57
Lise-Lott

Drunkna i tvätt... Vilket öde=). Det vore minsann en riktigt tragisk död.... Så se till att tvätta med dig, gumman.

Svar: Haha, ja vilket öde ;)
Livet i New Jersey

2013-02-28 @ 13:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0