Dagen efter Nemo!

Stormen fick namnet Nemo, passande nog tittade jag på filmen "hitta Nemo" igår kväll..
Tror stormen var värre runt Boston, för här var det som en riklig snödag i Sverige..
Idag har det varit jätte fint väder, enligt mig, kanske inte min värfamilj..
Snö och solsken, gick på en promenad innan en tysk au pair kom hit och planerna var att vi skulle bygga en snögubbe med min yngsta värdson.
Han är lite små sjuk, men han såg framemot att hon skulle komma och frågade hela eftermiddagen när hon skulle komma, och när hon väl kom, hade han somnat och mådde helt plötligt sämre igen, vilken otur..
Så blev ingen snögubbe, får se om jag hittar någon att göra en med imorgon, för på måndag verkar det bli 5 grader och regn, jippi...
Här är i alla fall lite biler från min promenad.
 


Kommentarer
Morran

Vilka härliga bilder.
Ser ut som en skön promenad med härligt! väder.
Här snöar det, massor.
Längtar till våren men får möta den hos dig istället...
Ha det gott och lycka till med snön...
Hoppas ni hinner bygga snögubben med lilla killen.
Puss

Svar: Tackar, det var en skön promenad! läste att det snöat massor.. När ni kommer hoppas vi att våren både har hittat hit och till er :p Tack det samma. Puss
Livet i New Jersey

2013-02-10 @ 11:38:43
Den absolut bästa kossan!!

Roligt att ni också fick lite snö till slut :)

Svar: JA :D
Livet i New Jersey

2013-02-17 @ 19:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0