Fredag :)

Idag åkte jag till en av de tyska au pairerna, den andra tyskan fyllde år, så vi överraskade henne med cupcakes och fika!! Väldigt mysigt :)
Sen åkte vi till ett annat shoppingcenter och på vägen plockade vi upp hon från Bolivia, alltså shoppingställerna är gigantiska här!! hinner aldrig färdigt..
Hittade tråkigt nog bara saker på HM, köpte man 2 kjolar fick man en påköpet,så nu har jag tre stycken, hoppas jag kommer använda dem.. Hittade också en stickad tröja.
Vi avslutade våran shopping med lunch på cheesecake factory, Mmmm, vilken cheesecake :D
Sååååå gott !! :)
 De två tyskorna
Nu ikväll var jag med min värdmamma o dotter på manikyr, gjorde typ orange/guld/brun, nästa gång jag gåt ditt ska jag göra långa naglar!! 
Nu ska jag snart sätta mig i bilen igen och träffa de två tyskarna(!) för bio o mys.
Imorgon blir det New York med dem också och Linnea :)
 
Måste erkänna att livet just nu är väldigt bra!
Jobbet är oftast lätt och roligt, kommit in i familjen bättre, börjar få lite kompisar och är ofta glad :)
Tänk vad snabbt det ändras, för nästan exakt 71 timmar sedan var det jag krockade!
 
 


Kommentarer
Skottland

oh, jag vill se din mani! Hur kanns det att ngn annan pysslar med handerna och naglarna? har aldrig gjort manikyr lite for snål liksom

Svar: lägger upp en bild :p det är jätte skönt!!! Handmassage och allt sånt! Hade aldrig gjort det innan jag kom hit, o min värdmamma har bjudit mig båda gångerna :)
Livet i New Jersey

2013-02-16 @ 14:09:26
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se
Morran

Skönt att det löser sig!!! Det är smidigt och roligt när andra betalar, det är bara att njuta...Om kjolarna inte använts när du får besök så finns nog två aspiranter!!!
Njut på, tyskorna har tur som träffat dig. Fina bakverk som vanligt.
Kram

Svar: Ja, haha, smart ja de kommer nog gilla dem! Tackar <3
Livet i New Jersey

2013-02-17 @ 19:30:00
Den absolut bästa kossan!!

Nu är det bara 38 dagar kvar <3 <3

Svar: Yey !! <3
Livet i New Jersey

2013-02-17 @ 19:32:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0