Vardag

Skolan rullar på som vanligt och vardagen är i full gång.
Inget lov här fören slutet av mars!
Har inte hänt så mycket de senaste dagarna, tvättat, städat, skjutsat o träffat andra au pairer...
 
Jo en rolig sak har hänt :D
Jag har kommit i kontakt med en annan svensk som bor ganska nära mig !!
Hon åkte med en annan organisation än mig, men hon åkte med samma som en av tyskarna jag hänger med en del, slängde ut frågan, "finns det någon svensk i ditt område?", och slutade med att jag ska träffa en.
Tänk att prata med någon som vet var Sverige och till o med Jönköping ligger :) 


Kommentarer
svealinnea

o tänk om man lärde känna nån som inte pratade svenska...

2013-02-20 @ 04:04:44
l <3ll <3

Vad roligt att du har träffat en svensk :)
Hoppas hon är lika trevligt som min syster som är i usa ;)
Kram <3

Svar: Fast kommer nog inte träffa henne fler gånger ;)
Livet i New Jersey

2013-03-02 @ 23:33:36
URL: http://minlilalillavra.blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0