2 månader

 
Idag har jag varit i USA i 2 månader, vart har tiden tagit vägen??
Känns fortfarande som jag är nya här och vill ofta använda det som bortförklaring, " I'm new here", 
Men känner att jag inte riktigt kan köra på det längre ;)
Ibland känns det också som det var jätte länge sen jag var hemma och hade filmkväll eller bara en mysig familjekväll.
Har varit 61 dagar här och har ca 320 dagar kvar, låter lite läskigt ..
 
Idag har jag varit på sonens basketmatch och kvällen spenderade jag med famlijen på en cabare, som min värdmamma och en vännina var med i. Den var faktiskt ganska bra, varijerande låtar...
 
I morgon är det "clouster meeting" på ett café, det ska bli roligt för det är inte bara mitt clouster, utan det är några clouster runt omkring här också, så håller tummarna att det är någon svensk där, eller i alla fall någon från skandinavien. 
Skulle vara skönt med någon som kommer från någorlunda samma ställe.


Kommentarer
Morran 2

Vet att det är en svensk tjej från Bottnaryd som bor inom 1 timmas radie från NY... Ingen som stött på henne? Hon åkte över ungefär samtidigt som dig Sandra...

Svar: Aha, spännande, jag har inte stött på henne, har ju inte träffat några svenskar än ;)Vet du mer exakt var hon bor?
Kolla med Linnea om hon har mött henne!
Livet i New Jersey

2013-01-29 @ 19:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0