Atlanta Hawks vs Brooklyn Nets

Idag träffade jag en fransk au pair, åkte hem till henne på en kopp thé, väldigt trevligt..
Fast hon började med att skrämma mig ;)
Jag använde GPSn för att hitta till henne, så körde jag upp på uppfarten och messade henne och sa att jag trodde att jag var framme och så monterade jag ner GPSn och när jag vänder mig om och ska öppna dörren och gå ut, så står hon där...
Haha, vad rädd jag blev xD
 
Vi planerade lite mer om morgondagen, då vi ska till Brooklyn och se basket !!
Mycket skojigt, min första riktiga baskematch, den är mellan Atlanta Hawks och Brooklyn Nets.
 


Kommentarer
svealinnea

Men herregud Sandra, vi ska ju gå basket?? ;( nu ät jag besviken. O att du ska till bklyn utan mig ;(

Svar: Jag kan väl gå flera gånger ;) Vi skulle ju se basket på msg :p
Livet i New Jersey

2013-01-18 @ 02:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0