En helt vanlig torsdag

Idag fick jag mina efterlängtade julklappar :)
Paketet innehöll lite blandade saker och allt kommer nog komma till använding!!
 
Dagen har annars flytit på, full rulle har det varit..
Efter att skjutsat barnen till skolan satt jag lite vid datorn, sen stack jag ut på en jogging runda i det fina vädret, sen när jag kom hem skypade jag med systrarna och testade att träna tillsammans.
Funkade faktiskt väldigt bra :)
Sen gjorde jag pannkakor som middag för hann inte göra det efter jag hämtat dem, för schemat ser ut såhär på torsdag:
 
2.25- Hämta nummer 1 i skolan, köra hem
2.45- hämta nummer 2 o 4 på annan skola, köra hem
3.20- hemma efter att hämtat n. 2o 4, 
3.20- köra n. 1 till gitarr
3.30 hämta n.3 i skolan
3.45 hemma
3.50 åka för att hämta n.1 
paus- hjälpa till med läxorna, pianoläraren kommer hit o har lektion med n. 2 o 3, huset ska då vara någorlunda tyst...
 
5.40- direkt efter pianot ska n.2 till taekwondo och n.3 till basket, olika ställen, men börjar samtidigt...
6.45- hämta n.2
7.25- hämta n.3
Hemma ca 8 och det är så skönt att stiga ur bilen den gången!!
 
Det är mina torsdagar det, så nu är det skönt att sitta här och veta att det är fredag imorgon= inga aktiviteter, yey :)


Kommentarer
Morran

Det hoppas jag!!! att de kommer till användning.
Kul att avståndet inte förstör träningen tillsammans. Ni är tokiga men underbara. Kram

Svar: Det kommer de att göra ;)Haha, nej det funkar ändå, kram <3
Livet i New Jersey

2013-01-11 @ 19:14:30
l<3ll<3

Tack för träningen ;)
Kram <3

Svar: Tack själv!!Kram <3 <3
Livet i New Jersey

2013-01-12 @ 10:38:56
URL: http://minlillalilavra.blogg%20.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0