Musik

Under den senaste veckan har jag hittat två nya favvo låtar:
Skin - sixx am
http://www.youtube.com/watch?v=lte3u3EZKqU 
 
Little Mix- turn your face
http://www.youtube.com/watch?v=4M5lZdwOicw
 
Får bli så, eftersom jag inte fick länkarna att funka...
Frågan är varför jag fastnat för två sorgliga låtar?!
Haha, men de är i alla fall sjukt bra att lyssna på när man känner sig lite depp, tränar eller är glad.
Eller vi säger så här, de går alltid att lyssna;)
För det har jag gjort de senaste dagarna :p
 
P.s. 
Om 65 dagar kommer min familj hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
d.s.


Kommentarer
Morran

Det kommer bli hur härligt som helst, tänk att få krama dig igen.
Har hittat nu favoriter, vilka låtar. Tack!!!
LÄÄÄNGTARRRR
Kram

Svar: JA!!! har nu fått min semester vecka då också !gött att du gillade dem :)
Kram
Livet i New Jersey

2013-01-21 @ 18:36:45
PP!

Håller med , stora kramar om 65 dagar .

Svar: Absolut :D
Livet i New Jersey

2013-01-22 @ 13:25:45
Lise-Lott

Förstår om du längtar..!! Tror att Morran längtar mest, trots allt=).. Vilket äventyr det blev inte bara för dig utan för hela familjen... Njut!!!

2013-01-28 @ 15:25:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0