Onsdag

Idag har det varit lugnt, var ensam hemma på dag, vilket jag inte brukar vara..
Så tog en lååång frukost frammför tvn och tittade på Hawaii 5:0, aahh..
Kan aldrig få för mycket av det!!
 
Sen gjorde jag mig iordnig och åkte till Target, på dagens inköpslista stod det...
... Hantlar och naglack...
Här kan man inte släpa lite halmbalar eller gå och mocka om man vill röra lite på sig, utan man måste träna, buhu..
Jag är ju ingen gym människa, tränar heldre hemma, därför har jag saknat mina hantlar,och insförskaffade dessa.


Kommentarer
Du-vet-Vem

Det där med traäning ja...du har kommit längre än mig iallafall. Har inte gjort någonting sen jag kom hit...
Snygga nagellack förresten :)

Svar: Ja det gäller att komma igång... Tack :)
Livet i New Jersey

2013-01-10 @ 12:35:24
URL: http://livinginthesilvercity.blogg.se
morran

Ja, du får inte tappa för mycket muskler - då blir det tuuungt att bära hö balar när du kommer hem!
Kollade med posten, paketet är i USA bör komma idag eller imorgon!!!
Hoppas det är med allt och att det passar fröken tränings sugen.
Kram

Svar: Ja, ska försöka hålla igång dem !!Okej, vad skojjigt :)
Kram
Livet i New Jersey

2013-01-10 @ 13:34:37
Lollan

Ååå, va sugen ja blev att kolla på Hawaii five-0 nu när du skrev det! Haha, det e verkligen grymt! ;D Å, det där med träningen... Va duktig du e! Mitt nyårslöfte e faktiskt att ha ett "träningsläger" med syrran till sommaren, men får väl se hur det går... Haha! ;) Kramisar! <3

Svar: Ja det e riktigt bra :)Tackar, okej, ja om jag och mina systrar lyckas hålla att träna via skype, ska du nog kunna hålla ditt !!
Massa av kramar <3
Livet i New Jersey

2013-01-13 @ 19:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0