Tvättad mobil!!!!!!!

Som rubriken säger,
JAG råkade TVÄTTA en av sönernas MOBIL idag!!!!!!!!!
 
Undrade vad det var som lät i torktumlaren, så öppnade och kollade, då låg hans mobil där!
Som väntat så funkar den inte och han måste köpa en ny, som tur var, var det ingen jätte fin mobil, så han var igentligen glad att han ska få en ny...
Men ändå pinsamt, även om han tog på sig den största delen av skulden ;)
 
Idag när jag hjälpte lillen med läxorna så bläddrade jag i en geografibok, självklart var ju tvungen att kolla vad de sa om Sverige ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0