Vardag

Nu är det vardag igen och dagarna rullar på...
Går runt och väntar på försenade julklappar och julkort, så varje dag jag eller någon annan tar in posten, är det lika spännande att se om man fått något!!
Varje gång någon ringer på dörren , hoppas jag att det är mitt paket denna gången, men ack inte den gången heller var det mitt...
Men den som väntar på något gott... 
 
Nu känns det som våren kommit hit, solen lysser och temperaturen ligger runt 7-11 grader :)
Men oftast är det minus på nätterna, så har fått skrapa bilen ett par gånger.
 


Kommentarer
Morran

Eftersökning har börjat!
Nu hoppas vi på snabb lösning, tur inte det var något levande i ! Lucke eller så.
Låter varmt och klibbigt med så höga temperaturer..
Kram

Svar: Gött !!Ja det e tur ni inte skickade över honom ;)
Var glad så länge det varade, idag var det molnigt o lite regn...
Kram
Livet i New Jersey

2013-01-09 @ 22:31:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0