Längesen..

Hej, va några dagar sedan jag skrev sist.
Min dator har krånglat lite, men håller tummarna att den funkar nu !!
 
I lördags va jag inne i New York, lite kallare, runt 25 o lite regn ibland, vandrade runt med Emelie o Nea va med oss en liten stund också.
På kvällen ville vi se bio, men hittade ingen bra tid, så vi gick på pedikyr istället, super mysigt o skönt! 
Mina tånaglar är nu turkosa :p
 
Igår gjorde jag typ ingenting, min kompis hade tipsat mig om tv serien "teenwolf" o det är sååååå sjukt bra o beroendeframkallande. Så kollade nästan hela dagen :o 
På kvällen åkte jag till en stad ca 40 minuter bort för att hämta upp tre kompiar som varit i Niagarafallen. 
På vägen dit tog jag fel väg o kom på "express New York city " 
ups, men kunde som tur var svänga o komma på rätt väg !!
Men kommer ju inte sakna vägarna här när man kommer hem, körde på flera vägar med 5,6 o till o med 7 o 8 filer igår. 
 Men vi kom hem levande, o en rolig sak som hände igår på shoprite.
Skulle köpa något att äta, så plockade på mig dricka o 2 småsaker, råkade välja fel kassa o fick vänta länge på en mamma som hade storhandlat. Hon sa förlåt för att hon inte hade släppt mig före. Men det va lugnt för min del, o när hon va färdig o såg att jag bara hade tre saker, betalade hon för mig !! :D
Bara för hon hade varit långsam, men det va ju jag som valt fel kassa. 
Blev så överraskad o glad :D
 
Nu börjar en ny vecka, o tror det kommer bli en varm sådan, 30-36 grader o sol nästan hela veckan! 
Hoppas vädret o sommaren är fin i Sverige :)


Kommentarer
PP!

Jag ska prova om det funkar på coop när jag handlar nästa gång .

Svar: Gör det ;)
Livet i New Jersey

2013-07-16 @ 22:38:48
Morran

Vilket år blir det???

Svar: Haha, ja du får väl vänta o se ;)
Livet i New Jersey

2013-07-17 @ 18:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0