Namnbyte på bloggen, inom 1 månad

Om en månad kommer inte namnet på bloggen stämma längre.. Livet i new Jersey, Livet i north Carolina skulle då passa bättre, men kommer inte byta namn ;)
 
Allt gick väldigt snabbt o smidigt med huset, så om planerna går som planerat, kommer jag byta adress om mindre än en en månad !!! 
Bara typ 3 helger kvar i New york, flytten har alltid varit i framtiden, men helt plötsligt är det bara en månad kvar. Känns så stressigt, hinna göra allt jag vill i New Jersey, New York, o säga hejdå till alla kompisar.
 
Om en månad står jag utan kompiar igen, måste börja om från början igen, men denna gången känner jag familjen, det är skönt !
Om en månad kommer jag vara lost o köra vilse igen, eller okej, har inte slutat köra vilse här än..
Men har alltid tyckt flytten ska bli rolig, men nu inser jag att jag måste säga hejdå till mitt fina liv här, o flytta ifrån alla vänner. Men det kommer bli bra, nästan alla andra åker hem snart i alla fall, men gått från att vara den som skulle lämna sist, till den som lämnar först istället..
 
 
Annars rullar livet härborta på som vanligt, barnen brukar sova länge o sen åker vi till poolen en sväng. Igår råkade jag slå i foten o ville inte smutsa ner det med klorvatten o smuts, så badade inte. O även om jag satt i skuggan va det svettigt, runt 30  grader !
Kommer nog inte behöva gå i långbyxor fören i september :O 
Därför köpte jag lite mer shorts i helgen :p
 
Va även hos tandläkarn idag, lite lim hade försvunnit från ena kanten, så tittade in på samma ställe som sist o de hjälpte mig o behövde inte betala något denna gången heller :D 
 


Kommentarer
Svealinnea

Så sjukt coolt att du ska flytta. Läser Nicolas Sparks boken jag lånade av dig o när man läser den blir man ju så sugen på att åka dit. Även om jag hoppas för din skull att Charlotte är liiite större ;)

Svar: Ja, visst blir man !!
Charlotte kommer vara större, men hoppas det e nära till de mer mindre ställerna med :p
Livet i New Jersey

2013-07-10 @ 23:18:24
PP!

New Jersey och New York finns kvar så det du inte hinner se nu får du ta nästa gång .

2013-07-14 @ 09:03:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0