Potted Potter

I lördags åkte jag, barnen o föräldrarnas kompisar till New York, de hade bokat biljetter till Brodway shown, 
Potted Potter ( så har nu sett en Brodwayshow, yey)
 
Den va väldigt bra o rolig, har bara sett första filmen, men hängde med i alla fall :)
 
Efter det gick vi till "ripley believe it or no" har redan varit där med Nea, men va roligt andra gången också :)    Vi traskade runt där inne ett tag innan vi va för hungriga, så vi gick till en restaurang o åt, en mysig restaurnag med väääldigt god mat !
 
Vi åt o sen va det massa spelatomater, så barnen gick dit o spelade o jag kollade på o fick även testa några gånger. Skojigt !
Runt 23 tiden va alla trötta, så vi åkte hem.
 
Igår gjorde vi inte så mycket, va en stund i parken o kollade på film, på kvällen kom mina värdföräldrar hem, vi pratade lite innan alla gick o la sig.
 
Idag va jag ledig :D
Så runt 11 tiden åkte jag till Santi, som har en kompis över från Miami, så vi kollade på film, för det har spöregnat hela dagen..
Eller vi brukar ju kolla på film de dagarna solen är framme också, men nu behövde vi inte få dåligt samvete för det :p 
 
Vid 14 tiden hämtade hon hennes värdbarn o vi kollade lite till på tv, innan vi åkte o spelade minigolf inomhus, med massa självlysande grejor, sjukt coolt !!
Tog lite bilder som jag lägger upp imorgon :) 


Kommentarer
credit scores

go here for the greatest mortgage rates available



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0