Sverige besök o kaos (igen)

Glömde skriva att i Lördags bokade två kompiar en resa hit !!!!!
Elin o Lollo ska komma hit om ca en månad, spendera några dagar i New York med Nea, o sen ta bussen ner till mig i North Carolina :) 
Kommer bli såååååå skoj :D :D :D
 
Nu är bara problemet att köparna av vårat hus har dragit sig ur...
Vi är nu tillbaka på ruta ett o måste börja om..
Vi ska ha öppet hus på söndag o fram till det kan vi bli utslängda närsom för folk vill komma o kolla på huset. Vi måste ha huset skinande rent hela tiden o vet nu inte när vi ska flytta !
 
De kanske måste ge upp huset de vill ha, o att min värdmamma o dottern hyr en lägenhet där nere eller hela familjen hyr ett hus, säljer detta o sen köper ett hus.
Det är rörigt o alla är upprörda, men finns inte så mycket vi kan göra. Håller tummarna att vi får en köpare denna veckan, för då kanske vi fortfarande kan flytta i tid !
 


Kommentarer
Svealinnea

*Sverigebesök...

Vi håller alla tummarna för att det ska fungera :) skulle vara så grymt. Om du är kvar här betyder det ist att vi alla fyra kan ses vilken skulle bli nice också.

Svar: Ja, det hade varit sjukt skoj :D
Livet i New Jersey

2013-07-17 @ 19:07:59
Lise-Lott

Trist å jobbigt när det krånglar så. Håller alla tummar å tår för att det ordnar sig. Jag å Dan letar ju hus.. Synd att det ligger på fel ställe. Annars kanske vi kunde "hjälpt" till;). Kul å få besök. Aldrig fel. Förstår att du ser framemot detta. Själv njuter jag å familjen i Stockholms skärgård. Härlig utsikt, trevligt sällskap och grillat varje dag. Å känner man mig, så vet man att jag ÄLSKAR grillat;). Perfekt väder oxå. Ha det gott å må väl. Soliga kramar...

Svar: Ja det gör vi !!
Haha, ja lite långtbort kanske ;)

Åå, älskar skärgården, låter sååå mysigt !! Kramar
Livet i New Jersey

2013-07-17 @ 19:59:37
Morran

Skulle vilja se sten kungen springa på Fanwoods gator med morsan efter sig. Spännande tanke.
Tråkigt att det inte kunde bara flyta på och fixa sig smidigt.
Det blir säkert bra till slut.
Tänker på dig och förstår att du ser fram emot Sverige besök och av dessa goa tjejer också - Härligt.Ha det jätte gott.
Kramar

Svar: Haha, ja xDJa det kommer lösa sig, men lite krångligt !!
Ja kommer bli sååå kul :D
Massa kramar <3
Livet i New Jersey

2013-07-18 @ 12:01:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0