Ärlighet

Amerikanare är väldigt ärliga, det fick vi lära oss på organtion..
Nu har jag påriktigt fått uppleva det.
Igår när min värdfamilj såg mig i mitt korta röda hår, tyckte alla om det, utan en av värdbarnen.
Så de senaste två dagarna har jag fått höra " hur kunde du byta ditt långa bruna hår till kort o rött "
Pekar på mig o säger "rödhårig o korthårig"
 
Tror inte många i Sverige skulle vara sååå ärliga, vilket är både positivt o negativt..
 
 
 
 
 Lucke hade igår fyllt 29 om han fortfarande levt, 
<3 <3 <3
 
 


Kommentarer
Lise-Lott

Det är sant.. Men mig hade du då fått ett ärligt svar ifrån. Om du frågat;). Jag kände knappt igen dig på korten.. Ha ha! Men ombyte förnöjer. Jag vet ju hur det är att vara rödhårig. Allt klär en skönhet. Hoppas du mår väl å att det känns ok på denna sidan 20 sträcket;). Jag jobbar natt just nu å har lite rast. Annars har jag minsann fått jobba. Här är fullt ös. Har varit i Värmland i midsommar hos Dans pappa. Tagit första doppet i år. Kallt men gott. Hoppas din födelsedag å midsommar var ok. Även om du inte varit hemma. Men du verkar ju blivit firad ändå.;). Har du inte fått nått från oss på posten?? Kram å stoooor kram

Svar: Haha, va det så stor skillnad :p
Okej, ja den har varit bra, hoppas eran va bra oxå !

Massa kramar <3
Livet i New Jersey

2013-06-26 @ 06:13:21
Morran

Som du ser finns den ärligheten här i Sverige också...beror på vem du frågar eller umgås med.
Är nog ändå skönare med ärlighet, men allt beror på hur det sägs och varför.
Jag tycker du är snygg och roligt att du vågar ändra. Här regnar det så idag kommer det att bakas - mysigt.
Putte är rumsren, idag när jag gjorde rent i lådan kom han och tittade på mig, gick in i köket igen. Caspian tittade konstigt bakom bardisken, där satt Putte och kissade i sin nya ligg puff! Nu är båda ute. Kram

Svar: Ja det har du rätt i !!Haha, men putte då, inte så bra början..

Kramar
Livet i New Jersey

2013-06-26 @ 07:02:40
svar till Lise-Lott

Glömde svara dig Lise-Lott att det inte dykt upp något i brevlådan..

Kramar

2013-06-29 @ 04:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0