Glad Midsommar :D

Glad Midsommar, även om den typ är över :p
Ikväll bjöd jag delar av värdfamiljen på svensk mat o Jenny o Santi kom över o vi bakade en svensk jordgubbstårta, choklad doppade jordgubbar o små bakelse med tårtbotten, choklad o jordgubbar !!
Det blev faktiskt väldigt gott, men glömde ta bilder..
 
Vi satt o pratade o hade väldigt roligt, vi hade tänkt att åka o se en film, men maten va klar senare än vi trodde o sen hade vi roligt ändå ;) 
Så fick lite svenskt på midsommar, även om jag inte åkte in till New York o firade.
 
 
Nu återstår 30 minuter av livet som tonåring, o de ska jag sova bort :p
 


Kommentarer
Morran

Du låter förvånad över att det blev gott, det är inte jag.
Du brukar få till det så det blir jätte gott och jätte fint.
När du läser detta är du 20 år, GRATTIS tjejen.
Du är ändå en älskad unge, kommer alltid att vara det hur mycket du än fyller. Jag hoppas de firar dig ordentligt och att du får en toppen dag.
Grattis kramar <3

Svar: Haha, tack :)Ja de firade mig bra o ni oxå :p
Puss o kram <3
Livet i New Jersey

2013-06-22 @ 11:56:18
Lise-Lott

GRATTIS!! Hoppas du haft en trevlig amerikansk/svensk midsommar och en fantastisk 20 årsdag;). Jag har tänkt på dig å tänkte ringa, men din kära morra sa att du var i NY å det med rätta. Hoppas dina kompisar firade dig ordentligt. Vi får ta igen det när du kommit hem. Hipp hipp å stooooor kram ifrån alla oss...

Svar: Tack :D
Ja det va en jättebra dag !! :)
Tack ännu en gång, massa kramar
Livet i New Jersey

2013-06-22 @ 23:17:08
"sommargästen" Helena

GRATTIS till 20-åringen. Vi har varit i Side, Turkiet med alla i familjen. Mest undervattensläge då temperaturen varit mellan 35-41 grader hela veckan. Så flög vi hem idag och kom till Flättinge och det ösregnade, men nu skiner det lite sol mellan molnen. Det är 17 grader. Verkar på väderleksrapporterna som om en riktig sommar inte är i sikte. Inget väde att längta hem till. Hoppas du har det lite bättre väder i Amerikat!

Svar: Tack :)Ojdå, det va varmt, men låter mysigt !
Ja här har vi runt 30 grader o sol, så ska inte klaga !
Livet i New Jersey

2013-06-23 @ 21:26:03
Morran 2

Hipp hipp hurra! Grattis på din födelsedag, fast en dag för sent... Hoppas att du hade en fin födelsedag! Vad fina blommorna var som kom med leverans från Sverige! Din mamma hon kan!! Kram

Svar: Tackar :) Ja hon är allt bra hon :p Kram
Livet i New Jersey

2013-06-23 @ 23:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0