Inte alla jobb man kan sova på..

Idag åkte jag o Santi till IKEA, skulle köpa lite svensk mat till Midsommar på fredag, GPSn sa 20 min, körde fel, ändrades till 30, körde fel igen o ännu en gång. Haha tog oss 1 h dit !! :o 
Tur vi hade tid, kom hem med brunsåspulver, lingonsylt, små ostpajer, sill, ost o knäckebröd :)
Nu ska det firas midsommar :P
 
I eftermiddag va jag sååå trött, efter läxorna gick jag o la mig, tänkte halvsova lite.. Hade ingen mer körning o barnen lekte...
En timme senare väckte min värdmamma mig o frågade om jag mådde bra, ups, råkade visst somna på riktigt! 
Hon kände sig dum som väckte mig, men de skulle åka iväg, o ville berätta det, jag kände mig dummar som hade somnat. 


Kommentarer
Morran

Ha,ha du är för go tror att mamman förstod att du var trött efter en intensiv vatten helg!!!
Tur att du hittade lite gott till midsommar - även om bilvägen blev lång men om jag känner dig, med mycket skratt.
Fina bilder från resan, mycket vatten och så mitt i en vacker dotter som strålar.
Glad att resan var bra och att du även fått se Niagarafallen. Bilderna visar att du såg fallet från många håll och vinklar, så mer än vad många andra turister ser...
Ha nu en go dag och hoppas det räckte med gårdagens eftermiddags sömn, så det inte blir en i dag också. Du är ju 19...snart 20...laddar du för det???
Alltid mysigt att läsa vad du har för dig, nu ska jag till jobbet två dagar kvar till semestern...Härligt ledigt i tre veckor.
Kramar...

Svar: Ja det gjorde hon nog.
Haha, ja vi skrattade ganska mycket åt det..
Jag laddar för fult, ska bli skoj att fylla år :)
Grattis till semestern, hoppas det blir bra väder !
Kram
Livet i New Jersey

2013-06-19 @ 07:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0