Långa dagar

Igår åkte jag o barnen till shoppingcentret o gick runt där lite, ganska kul, men svårt att veta hur mycket saker de får köpa. vad jag skulle säga ja o nej till, men vi avslutade vårat besök där med en "dine-in theater" alltså bio med restaurang + filmen va i 3D  :)
Väldigt amerikanskt, man satte sig o så kom det en servitör o frågade vad man ville ha o dricka o äta, o sen kom maten lagom till filmen började ! 
 
Idag åkte vi till Liberty science center i Jersey city, det va allt möjligt du kunde läsa, testa o göra :)
 
Efter detta åkte vi till Brooklyn o åt o gjorde lite ärenden, idag va två kompisar till mina värdföräldrar med o en av dem körde (tack o lov) va rädd att jag va tvungen att köra !!
 
Fredagkväll, brukar ju vara roliga, men idag gör jag inte så mycket, brukar va två dagar ledigt, nu e det två dagar med  mycket jobb, o sen slappt igen. Men är inte så farlig ;)
 


Kommentarer
Svealinnea

Vad kul det där Science Center låter :) ungefär som naturhistoriska i Sthlm, fast säkert coolare eftersom vi är i USA. haha o "synd" att du inte fick köra genom rusningstrafiken i NY. tänk o haft de på cv:t. kan dock fatta att du är glad att du slapp :)

Svar: Ja det va skojigt, ja något sådant !
Det hade väl varit kul att ha det på cv:t, men just då va det bara skönt att sitta bredvid !!
Livet i New Jersey

2013-06-29 @ 04:37:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0