Ensam hemma :D

,Idag åkte min värdfamilj iväg på deras semester, så varit ensam hemma :) 
Eller ja, Santi o Franzi kom på förmiddagen och vi tittade på massa film o åt pizza, glass o kakor, en mycket slö lördag!! 
Vid 19 tiden var Franzi tvungen att jobba, så då hängde jag med Santi hem, mer tv häng och mys.
Så nu är klockan snart 24 och jag är hemma igen :)
Lite läskigt måste jag erkänna, de dära ökenråttorna börjar plötsligt springa i sina hjul och det låter så mycket..
Men nu ska jag sova och fundera ut vad jag ska göra imorgon :p 
Älskar livet just nu !! :)
 


Kommentarer
Morran

Njut av lugnet så länge det varar...Puss
Du är en klok, söt och underbar tjej - bara så du vet.
Kramar

Svar: Det ska jag!! Åå, tack ! :)
Kramar
Livet i New Jersey

2013-03-24 @ 19:50:17
Linnea

Jag jobbar bara 4 dagar denna vecka :D :D :D :D jippi!!! vilken bar suprise jag fick idag :)

Svar: Vilken go överraskning för dig !! :)
Livet i New Jersey

2013-03-25 @ 01:48:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0