Fredag :D

Fredag idag :)
Sista arbetsdagen på två veckor !! 
 
Igår åkte jag  och Franziska och gjorde teoritestet för körkortet, det var mycket folk o tog lång tid!
Kom dit, stod i kö, fyllde i ett papper, stod i en ny kö, någon kollade igenom alla paprerna, sitta ner och vänta, ny kö. En annan kollade igenom allt, tog kort och betalade osv. 
Sen fick vi gå till ett annat hus, vänta lite till och sen tillsist göra testet och ett syntest, jag lyckades misslyckas med båda!! :o
Duktigt, om vi börjara med syntestet så tittar jag bara med ett öga, ser väldigt dåligt med mitt högra, så när jag skulle läsa bokstäverna, var det helt vitt i sista kolumnen, såg inga bokstäver, tror det var för jag inte konsentrerade ögonen tillräckligt mycket, för jag trodde ju det var något fel på saken man tittar i.
Men sen ser jag att hon skriver"failed" på mitt ögontest, yey!!
 
Själva testet sen då, 50 frågor, högt 10 fel, testet var väldigt likt det svenska, så inte så enkelt som man trodde innan. De flesta felen jag fick var för jag inte förstod, eller helt enkelt inte kunde...
Men nu vet vi hur det ser ut och är taggade på att göra allt ännu en gång!!
 
Imorgon åker min värdfamilj och på tisdag kommer min familj hit!! :)
Så det städas, tvättas och packas, full rulle, hoppas bara barnen städar sina rum också!


Kommentarer
Anonym

Har du läst din mail???

Svar: Jag antar att detta är från mamma, o ja det har jag ;) Men glömde svara..
Livet i New Jersey

2013-03-23 @ 08:42:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0