Mys söndag :)

Igår ställde vi om klockan så när jag vaknade visste jag inte riktigt vad klockan vá ;)
Hade en lugn morgon med skype med familjen, Farmor och Farfar, och såklart Caspian.
Som alltid är inne när vi skypar!
 
Efter vårat mysiga samtal kom Santi och vi åkte till en Park i Cranford (grannstaden/byn)
Det var så fint väder, soligt och runt 12 grader och ingen blåst, vi njöt!!
 
Efter våran promenad åkte vi hem till mig och gjorde svenska pannkakor, mums..
Sen åkte vi till "stan" i Westfield och gick runt lite där, sen rullade kvällen på och nu är det måndag igen.
Tiden går fort!


Kommentarer
Svealinneaa

Svenskarna drar till skogen så fort de blir sol och helg :D gissar att ni inte drog paraleller till amaxosjön, lindex på a6 och E4? Haha

Svar: Ja precis, Haha, nej det gjorde vi inte ;)
Livet i New Jersey

2013-03-11 @ 15:31:03
Morran

Vad är det för fel på Sverige????
Passa på att njuta av det du ser, när det är vackert spelar det ingen roll var du i världen är.
Kram

Svar: Vadå fel på Sverige?
Stämmer!!
Kram
Livet i New Jersey

2013-03-13 @ 12:26:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0