Namnbyte på bloggen...kanske..

Idag fick jag en stor överraskning :O
Ända sedan början av året har jag hört små hintar om en möjlig flytt, men har inte frågat något o de har inte pratat om det på ett tag.
Idag samlades vi och mina värdföreldrar förklarade att hela min värdmammas jobb ska flytta till North Carolina!!!
Hon har sökt ett nytt jobb, så de kanske stannar, men det är 75 % att de flyttar och 25 % att de stannar.
Håller tummarna för den större summan :P
Fatta vad coolt, de ska i så fall flytta i sommar, så kommer vara med mitt i flytten..
Mitt hem för ett par månader!? 
 


Kommentarer
Svealinnea

Håller tummarna för dig. Skulle ju vara mega coolt!!!

Svar: Agree :)
Livet i New Jersey

2013-03-08 @ 04:12:57
Morran

Det ser inte fel ut!
Spännande upplevelse i all annan upplevelse.
Kram

Svar: Håller med!!
Kram
Livet i New Jersey

2013-03-08 @ 08:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0