Snö

I början av veckan var det jättefint vår väder, och idag ser det ut såhär :o
Vädret är konstigt här!!
 
Hämtade barnen i skolan och efter maten gick jag o två barnen ut o lekte i snön, slutade med ett riktigt allvarligt snöbollskrig, som jag förlorade eftersom de blev de två mot mig..
Så när vi var färdiga var jag så blöt så man kunde trott att jag stigit ur duschen..
Men vi hade kul och efter att tagit en varm dusch, bär det av till Santi för filmkväll med pizza, mysigt, hoppas jag kommer kunna hålla mig vaken ;) 
 


Kommentarer
Morran

Tur duschen funkade...
Snart är det vår och ingen snö så långt ögat når...
Kram

Svar: Ja det var tur det..
Ingen snö här längre :) Men regnigt..

Kram
Livet i New Jersey

2013-03-12 @ 18:51:33
l <3ll <3

Men sandra du kan ju inte förlora mot de små ,
Jag skulle vunnit hur lätt som helst ;)
Puss O kram♥

Svar: De små?!Den ena e mycket större o längre än mig!!
Det skulle jag vilja se :p
Pussåkram
Livet i New Jersey

2013-03-19 @ 18:49:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0