Storm..igen..

Det fina vårvädret som varit de senaste dagarna är som bortblåst, idag blåset det och är grått..
De pratar om att en storm ska komma de närmaste dagarna, så min värdpappa har storhandlat och jag ska åka o handla på mig extra frukt o grönsaker snart..
Vi får väl se hur mycket storm det bli denna gången..
 
Måste ju passa på att skriva att Josse tog körkort idag !! :D
Lika snabbt som mig, duktiga vi är :)  så nu har du pressen på dig Lollo, eller inte, eller har du ?! xD
 
De senaste dagarna har innehållit, jobb o lunchhäng med Santi och Franziska :) 
Måste erkänna att livet leker för tillfället :D
Undra om det är solen som har gjorrt mig på så gott humör!? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0