Vardag

Igår var det mycket körande, och bland annat till kören som är ganska långt bort, och det var på den rundan som jag krockade för några veckor sedan..
Sen krocken har jag haft väldig ångest när jag ska köra dit o hem, har tyckt att det är väldigt jobbigt att köra där.
Först rondellen och sen är det trångt, mycket bilar och blandat en till två filer hela tiden, så är inte min favvo runda.
Men igår när jag körde hade jag ingen ångest!! :)
Så skönt, kan nog ha med att det var ljust längre och att jag nu kört där ett par gånger sen det hände.
 
Igår råkade jag spendera en del pengar, köpte två par skor o en vårjacka...
Men har letat efter en vårjacka lääänge och bara köpt ett par skor tidigare, så 3 par skor på nästan 4 månader är ju inte så farligt :p


Kommentarer
Svealinneaa

Vardagen är här, helt klart! Men på lördag, då är det HELG :D underbart eller hur?????

Svar: Självklart !!
Livet i New Jersey

2013-03-13 @ 23:33:51
Morran

Självklart inte, inte ens ett par i månaden...Du är för go. Skönt att ångesten släppt, förstår att det känns skönt. Blir lättare och enklare att köra då.
Ha det gott och får vi se om du köpt ännu mer skor tills vi kommer. Kram

2013-03-14 @ 12:10:06
"sommargästen" Helena

Jag har inte råkat köpa några skor sedan förra våren. Att hitta några som är sköna är som att vinna på lotto (tror jag, har aldrig vunnit på lotto ;) ).
Förstår att du längtar efter familjen nu. Fast du kan ju ändå hålla kontakten både genom skype,e-post mm. När jag var i USA (18 år gammal)så fanns det inga datorer och det kostade en förmögenhet att ringa, så det var mycket brevskrivande istället.
Vi har kommit hem från 1 skön månad på Teneriffa till ett KALLT Sverige. Igår snöade det hela dagen och imorse var det 19 minusgrader, idag -5 och nu minus 16 grader. Hade hoppats på vår istället.
Undrar just hur det gick med stormen som varnades för i New Jersey för en tid sedan.
Ha det så bra Sandra.

Svar: Jag "råkar" köpa skor hela tiden..Ja det är så smidigt med skype och allt sånt!
Åå, låter för skönt :) Ni har det kallt, här ligger det mellan 5-15 grader, så man kan nog kalla det vår ..
Tack det samma.
Livet i New Jersey

2013-03-14 @ 22:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0