Fint vårväder :)

Idag hade jag cluster möte, alltså möte med au pairer i mitt område o våran counsler!
Vi var hemma hos henne på frukost, efter det åkte jag o Franziska på pedikyr :)
Har aldrig testat det innan, men det var skönt o blev fint efteråt :P
 
När jag sen kom hem hade det tråkiga vädret byts ut mot blå himmel o sol, inte mig emot ;)
Så satte mig ute o smakade min flädersaft, helt ok, men då inte lika god som mammas o farmors !!!!!
 
Nu är det riktigt fint här, träden börjar bli gröna o blommor o blad i alla möjliga färger, såå fint :)
syrienen har börjat slå ut också, så det luktar så gott i trädgården :D



Hoppas alla hade en bra Valborg o får en bra 1:a Maj, härbort kör vi på som vanligt :P


Kommentarer
Morran

Åh, va härligt det ser ut. Var det många nya au pairer på mötet, eller hade du träffat alla innan?
Utflykten till Yale såg ut att ha varit lyckad, kul att ni hittar på saker och passar på att se så mycket.
Tack för att du tyckte min saft var godare än den du dricker nu.
Här har det varit en underbar 1 maj med strålande sol. Nu är fontänen ren och färdig för sommaren. Härligt!
Ha det gott. Puss och kram!

Svar: Det var jätte många som jag inte träffat, vi kanske va 20 där, o jag hade träffat 5-7 innan ;)Vad härligt att solen även hittat till er :)
ÅÅ, då e det vår på riktigt :p
Puss och kram !!
Livet i New Jersey

2013-05-01 @ 16:15:51
Lise-Lott mfl

Åh, visst är det gött att solen och våren äntligen hittat både hit och dit! Förstår att mammas saft smakar bäst.. Så är det nääästan alltid;). Här njuter vi av livet. I går var ju Dan oxå ledig, så vi var ute på utflykt med picknick. Härligt! Annars går allt sin gång. Lowe växer och frodas. Går ju nu, så du kan tänka dig att det är full fart. Stackars Quila är dock inte lika road. Nu kommer han ju åt henne överallt.. Suck! Njut av vädret och sköt om dig. Nu ska vi ut på promenad alla 3. Q, L och jag. Puss å stoooor varm kram från oss alla..

Svar: Åå, låter mysigt :) Då kan jag tänka mig att det e frull rulle!!
Tack det samma, Puss å kram
Livet i New Jersey

2013-05-02 @ 08:55:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0