Helg i NY o Darien

Sitter nu på mitt rum o precis tårkat bort de sista tårarna..
När jag promenarade hem från tåget ikväll tänkte jag, tänk vad kul det hade varit om jag hade fått ett paket idag. Då kanske inte min söndagshemlängtan ångest behöver komma på besök..
Vad tror ni ligger på mitt rum när jag kommer hem?!?!
Jo ett jätttttte paket!!! o ett brev, wow så mycket har jag inte fått på länge !
Glatt öppnade jag jättepaketet, det var jättemycket godis, tre tidningar, ett långt fint brev o några kort på allt jag missat när jag varit härborta.
 
Blädrade i tidningarna, kollade på alla fina kort ( som kommer pryda min vägg) o läste det mycket fina brevet o det va då o när jag kollade på bilderna som tårarna hittade fram..
Min underbara familj o djur, det va när jag såg detta kortet då tårarna på riktigt kom..
 
 
Min kära lilla Lucke, ser inte så mycket  ut för världen, visade ju inte din finaste min till kameran heller. 
Men betyder sååå mycket för mig <3 
 
Snyggare systrar och sötare katt får man leta efter !!
 
Tack så jättemycket Lise-Lott för ditt paket!! 
Lös verkligen upp min söndag :D
Måste också säga att du var jättesnygg på bilden du skickade!! 
 
Tack också Lollo för ditt brev som också dök upp idag, trevligt att läsa om din resa :)
 

Planen var att skriva om min helg i detta inlägget, men nu är klockan 22 o jag orkar inte skriva mer :p
Så det får bli morgondagens inlägg ;)
 
God natt, eller kanske god morgon för er, eller eftermiddag, beroende på när ni läser det :p 
 


Kommentarer
Lise-Lott mfl

Kul att det var uppskattat!! Ville så gärna överraska dig med lite gott å blandat;). Men du ska veta att det tog emot att köpa Hänt Extra. Jag som hatar skvallertidningar och allt de står för.. MEN vad gör man inte för " lilla" dig. Glad om jag lyckades göra din vardag lite godare;). Njut av allt å må väl.. Saknar dig!!! Puss å stoooor kram

Svar: JA det var riktigt uppskattat !!Haha, tack :) Saknar er oxå, tack det samma!! Puss och kram <3
Livet i New Jersey

2013-05-21 @ 09:26:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0