Vanlig torsdag!

Redan torsdagkväll, tiden går fort (som jag säkert skrivit tusen gånger innan)
Idag bakade jag o Santi bullar :)
De blev fina, även om vi bara hade ett ägg att pensla med, så de blev lite bleka.. Haha.
Men smakar gott gör de :p
Vi ska ta med några på våran resa till Montreal på lördag.
 
Idag har det varit varmt oxå, men med lite regnskurar imellanåt..
Bestämde mig för att ta en joggingrunda efter jag slutat, sagt o gjort, men halvvägs fick jag skoskav.
Vet inte varför, har använt skorna sjukt mycket, så fick ta av mig dem o gå/springa barfota.. 
Lite läskigt när det va mörkt o det låg massa insekter på marken..
Men men nu e jag hemma o ska snart sova!
 
Imon e det fredag igen o Nea kommer hit innan vi lämnar tidigt tidigt för Montreal :D


Kommentarer
Morran

Härligt att det börja hända saker när det gäller flytten. Är nyfiken på hur det kommer se ut när ni flyttat!
Idag skiner solen på en mest blå himmel.
Skönt att det är fredag, ser fram emot en ledig helg med jord mellan fingrarna och att jaga dammråttor med dammsugaren under sängen. Olika nöjen...
Tycker det är roligt att ni ska till Montreal och roa er. Var rädda om er och ha skoj <3
Många kramar Morran

2013-05-24 @ 07:37:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0