En mycket fin dag vid sjön :)

 Idag har barnen varit lediga, någon hedra militär dag.
Så alla sov ut ganska länge, vi åt frukost/brunch/lunch på Mac Donalds innan vi åkte till en park här i Waxhaw :)
jag, min värdpappa o alla barnen!
När vi väl kom dit va det så fint, sol o runt 18 grader, en sjö och en massa träd i olika färger :)
 
 
 
Vi fiskade, gick en promenad o åkte kanot :) 
Jag satt i mitten och fick inte paddla, så satt bara där o njöt :) så kallade de mig lat, men samtidigt fick jag inte paddla xD En super mysig o rolig dag! 
Vi hade lite södern snabbmat påvägeN hem, så nu är min mage helt upprör efter så mycke dålig mat ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0