Fint höstväder :)

Igår tog jag det ganska lugnt, "alla" kompisarna jobbade, ja eller de två jag har nu när den andra flyttat till Jersey ;) 
tog en mysig promenad i den fina vädret, så roligt när man går på den storavägen ( lite mindre än kaxholmen/ skärsta vägen ) o folk vinkar till en ibland! 
Det är så många som är så trevliga här :) 
I alla fall, efter promenaden färgade dottern mitt hår, det va lite allt möjligt innan, men nu är det lite mörkare än jag brukar ha. Så förhoppningsvis ska jag få tillbaka min vanliga färg snart. :) 
Vi gick ut o åt på en mysig södern restaurang med riktig mat, fullkornsris med svampsås och kyckling, mums :) 
Efter det åkte vi till best buy o de skulle kolla på tv och datorer, vilket tog lååååång tid, vi stannade lite efter stängning. Mitt knä gjorde väldigt ont, så satt mest o väntade, då det gjorde för ont att stå, vet dock inte varför det gjorde ont :/ men det är bättre idag! 
 
Idag har vi världens bästa höst väder, sol o ca 20 grader, njöt av frukost i solen. 
skypat lite och nu är det cluster möte som gäller, fika på starbucks och shopping :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0