Flygplats häng !!

Sitter nu på Charlottes flygplats och väntar på att få gå ombord :) 
klarade mig igenom säkerhetskontrollen, men fick bara min biljett till Chicago, så måste där fråga om biljetten till San Fransisco ... 
Hade varit nått om jag inte kom längre än till Chicago ;)
Igår va det mysigt, men måste erkänna att jag trodde det skulle vara mer speciellt ! 
Det va ju bara måltiden som va lite speciell, men annars va det nästan som vilken kväll som helst! 
Hade nog för höga förväntningar på thanksgiving :p 
 
Men nu är jag på väg, min resemånad börjar idag med eller utan att huvudet har fattat det! 
Just nu är det mer att den inte har fattat det xD 
 
Next San Francisco :)


Kommentarer
Lise-Lott

Häftigt!!! Så gott att du äntligen snart är på plats.. Sista månaden, sista upplevelsen.. För denna gången. Har inte skrivit på länge.. Men jag hänger med på dina äventyr. Har varit lite mycket nu.. Men just nu sitter jag ner å vilar lite grann. Jobbar natt å har just nu en paus. Kan ju inte vara bättre än att se vad du har för dig ute i den stora världen då;). Känns konstigt att ditt år snart är över. Känns både som en evighets sen du åkte.. Samtidigt känns det som förra månaden. MEN jag vet några som längtar. Tror du kommer bli ihjälkramad på Landvetter;). Din underbara familj har saknat dig... Men det vet du ju redan. Här rullar det på. Trist å grått.. Å KALLT! Känns jobbigt. Men nu är det snart advent å julmys.. Ska bli härligt. Lowe kör hårt med Dan dom är hemma. Nu är det mycket spring i bena. Quila tycker dock inte att det är lika skoj... Plikten kallar!! Måste avsluta. Kramar dig snart!! Njut å må väl!!! Puzzzzz

2013-11-30 @ 02:30:51
Svealinnea

Asso alla amerikanska högtider är så överdrivna! Alltid så mycket förväntning o sen blir det typ ingenting kvar. Vi har iaf börjat vårt julmys o bakat pepparkakor( ätit deg). Stod att det skulle bli ca 400, vi gjorde max 25... Menmen ;)

2013-11-30 @ 16:27:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0