Här kommer en massa kort :)

Började packa och gå igenom saker idag. Gick till exempel igenom alla brev och kort jag har fått under min tid härborta :) 
Räknade alla jag har fått, o har fått hela 45 kort, exclusive alla brev!  
Det är en hel del kort, så passar på att tacka alla som har skickar dem, de har verkligen lyst upp min vardag :) 
Josse kommenterade att det nu bara är 45 dagar tills jag kommer hem, som vanligt är det blandade känslor om det ;) 
 
Men kan inte säga något annat än att denna julen kommer vara mycket speciell, heja jetlag kommer jag bara säga ;) men det kommer bli så kul :) 


Kommentarer
Morran

Julen kommer bli underbar, alla tjejerna hemma. Kram

Svar: Jaaaaaaa :)
Livet i New Jersey

2013-11-08 @ 17:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0