Hemgjord scarf :)

Mötte idag min Brasilianska kompis, vi började med lunch på applebee's, mycket smarrigt :)
gjorde sen lite shopping, ( som alltid ..) , efter det åkte vi till bion, jag vill gärna se the hunger games, men hon hade inte sett första. Så då såg vi filmen " the best man, holiday" vet inte om ni har den i Sverige! 
En komedi, men med en sorglig twist, den va bra.
Det "roliga" va att alla skådespelarna va mörkhyade, o i hela biosalongen va jag nog den ända som inte va det! 
Vet inte om det lät fel, men har aldrig upplevt något sådant i Sverige innan.. 
 
Fick även en jättefin hejdå present från min kompis, en hemgjord scarf. Hennes mamma hade gjort den i Brasilien :) så nu är jag ägare till en super duper skön Brasiliansk scarf :D perfekt nu i vinter tider ! 
 


Kommentarer
Svealinnea

Vilken raritet du numera äger :-) kul! Såååååå roligt att du ska ut på äventyr :)

2013-11-24 @ 08:25:21
"sommargästen" Helena

Hej Sandra, verkar som om ni haft det kallare än hemma i Svedala! (åtminstone än i Östergötland)!
Det har varit sååå trevligt att följa ditt spännande liv "over there" och konstaterar igen att du är en grym fotograf som kan konsten att fånga "talande" bilder.
Och så har jag ju läst att du shoppat en hel del, så nu undrar jag om du ska åka hem i ett lastfartyg???!!! :)
Om inte, så glöm inte att beställa övervikt i förväg hos flygbolaget. Det är nästan undantagsvis jättedyrt med övervikt som betalas på flygplatsen. Men det vet du nog!
Jag önskar dig en riktig bra och trevlig hemresa.

Svar: Ja de senaste dagarna har det varit riktigt kallt !
Tackar :) haha ja har ju blivit en hel del! Men tror faktiskt allt kommer få plats ( förhoppningsvis utan övervikt!!) kommer få låna lite plats hos min resekompis väska!
Ja visste redan att det är riktigt dyrt, tyvärr ! Tack :)
Livet i New Jersey

2013-11-25 @ 12:18:26
"sommargästen" Helena

edit: ska naturligtvis inte stå "undantagsvis". Istället "utan undantag"!

2013-11-25 @ 12:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet i New Jersey.blogg.se

Hej! I denna bloggen kommer det att handla om mitt lilla äventyr i Australien :) Häng med om ni vill !

RSS 2.0